درباره ی مکانیسم اجماع

Proof of Assignment (PoA) مکانیسم اجماع رمزنگاری است که به انرژی کمتری نیاز دارد و می تواند با سخت افزار نسبتاً سطح پایین نسبت به نمونه های قبلی خود کار کند. PoA ادعا می کند نمره بالاتری از الگوریتم های اجماع سنتی مانند Proof of Work (PoW) و Proof of Stake (PoS) دارد ، که به نظر می رسد انرژی بیشتری مصرف می کنند و برای عملکرد به مقدار بیشتری محاسبات و حافظه بیشتری نیاز دارند.

مکانیسم کار PoA اجازه می دهد تا از برنامه های روزمره اینترنت اشیا ((اینترنت اشیا) برای عملکردهای اصلی استخراج با ظرفیت محدود استفاده شود.

نکات کلیدی

Proof of Assignment (PoA) یک الگوریتم اجماع رمزنگاری است که برای تأیید توافق در یک شبکه توزیع شده و غیرمتمرکز استفاده می شود.

برای هماهنگی وضعیت دستگاههای متصل به اینترنت اشیا (IoT) بهینه شده ، در PoA هر دستگاه اینترنت اشیا برای انجام کارهای رمزنگاری ساده اما بسیار مهم ، معروف به “استخراج خرد” لازم است.

PoA می تواند به دستگاه های ساده امکان دستیابی به اجماع را بدهد زیرا در مقایسه با الگوریتم های اجماع سنتی PoW یا PoS کارآیی و انرژی کمتری دارد و به منابع وابسته است.

درک اثبات واگذاری (PoA)

مکانیسم اجماع یک الگوریتم تحمل خطا است که در شبکه های رایانه ای توزیع شده و برنامه های بلاکچین به منظور دستیابی به توافق لازم در مورد یک مقدار داده واحد یا یک حالت واحد شبکه در میان فرآیندهای غیرمتمرکز یا سیستم های چند عامل مانند  ارزهای رمزنگاری شده  همچنین در ثبت و هماهنگی بین مجموعه ای از دستگاه های متصل توزیع شده ، مانند اینترنت اشیا مفید است.

با قدرت پردازش پردازنده خود، دستگاه های سازگار با IOT را می توان برای استخراج ارز رمزنگاری شده استفاده کرد. ماین یک فعالیت ریاضی است که توسط رایانه هایی انجام می شود که از طریق آن کوین های جدید کریپتو تولید می شوند و معاملات بلاکچین تأیید می شوند. با این حال، از آنجا که حافظه موجود و قدرت پردازش در این دستگاه ها محدود است.

نمونه ای از اثبات تخصیص (POA) یکی از پروژه های استفاده از POA به نام ioTw می رود. IOTW ادعا می کند که می تواند توانایی بیش از 1 میلیون معاملات را در هر ثانیه اداره کند، هرچند این باقی مانده در عمل دیده می شود. iotw Blockchain از الگوریتم اجماع POA استفاده می کند و میکرو معدن را معرفی کرده است، که اجازه می دهد تا معدن سبک وزن را در دستگاه های IoT انجام دهد در عوض، ذخیره سازی و تعمیر و نگهداری به یک یا چند گره معتبر از پیش تعیین شده در شبکه بلاکچین برونسپاری می شود. دستگاه های IOT محدود کننده منابع، کار محدود، مقرون به صرفه و ساده را برای پیدا کردن یک مقدار هش واجد شرایط انجام می دهند و آن را به گره قابل اعتماد ارسال می کنند. این گره های شبکه چنین اطلاعات عملیاتی را جمع آوری می کنند، آن را تأیید می کنند و سپس یک قالب بلوک را با تعداد مناسب معاملات معتبر ایجاد می کنند.مزایای اثبات تخصیص (POA) POA مزایای بسیاری را ارائه می دهد. اولا، دستگاه های خانگی را می توان برای کمک به معدن، ارائه یک راه حل واقعی برای مسائل مقیاس پذیری و پردازش معامله تاخیر در مواجهه با شبکه های محبوب کریپتوکارنسی. علاوه بر این، صاحبان دستگاه میتوانند زمانی که دستگاه های خود را در زمان بیکاری دستگاه به معدن کمک می کنند، برنامه ریزی می کنند. آنها همچنین می توانند دادههای تولید شده و پردازش شده توسط دستگاه های خود را برای کسب درآمد کوین های کریپتو به اشتراک بگذارند یا پردازش کنند، زیرا این داده ها می توانند برای گروهی از اشخاص متنوع درگیر در تحقیقات بازار، مطالعه الگوهای مصرف و برنامه ریزی شهر مفید باشند. در نهایت، مصرف کم برق چنین مشارکت معادن را به طور منطقی فعالیت اقتصادی، بسته به پیکربندی شبکه و مکانیزم کاری، حفظ میکند.

About دکتر حشمدار

پرفسور حشمدار دارای دانشنامه دکترای سازه در زمینه طراحی سازه های سه بعدی و دانشنامه دکترای کامپیوتر در زمینه الگوهای ژنتیکی ، مولف ده ها کتاب و مدال طلای بهترین پژوهشگر جهان در زمینه سازه در سال 2011 می باشد. Computers and Structures, Inc. CALL: +13473940002 Dr. Hashamdar

Check Also

Bitcoin investment giant Grayscale debuts ETF in Europe

Crypto investment giant Grayscale is expanding operations by launching a new crypto-linked exchange-traded fund (ETF) …