اپوفیلیت (Apophyllite) ، خواص اپوفیلت و کاربرد آن در جواهرسازی

خواص سنگ آپوفیلت

 سنگ آپوفیلیت یک سنگ با ارتعاشات بالا است که از انرژی معنوی بسیار زیادی سرشار است. این سنگ از هرم های زیبا و دوست داشتنی تشکیل شده است. نام این سنگ از یک کلمه یونانی به معنای برگ است و اشاره به شباهت آن به برگ دارد؛ زیرا برش های سنگ آپوفیلیت شباهت بسیار زیادی به برگ دارد. 
سنگ کریستال آپوفیلیت در رنگ های گوناگونی دیده می شود اما رایج ترین رنگ های آن سبز روشن و یا کریستال هایی بی رنگ است. از رنگ های دیگر آن می توان به رنگ سفید، سفید مایل به خاکستری، زرد، گل رز سایه قرمز و برخی از کریستال بسیار نادر سیاه و سفید اشاره کرد البته رنگ سیاه و سفید ناشی از به دلیل ترکیب آن با سنگ های دیگری مانند هماتیت ایجاد می شود و رنگ زرد سنگ آپوفیلیت نیز ناشی از ترکیب آن با کانی استیلبیت است.

سنگ آپوفیلیت دارای یک لرزش منحصر بفرد است که سبب انتقال انرژی و شادابی در محیط می گردد و در نشاط بخشیدن به افراد بسیار تأثیرگذار است.
استفاده از سنگ آپوفیلیت تأثیر بسیار زیادی در کاهش استرس و اضطراب دارد و امید به آینده را برای افراد به ارمغان می آورد. اگر شما نیز یکی از سنگ های آپوفیلیت را در منزل خود نگه داری کنید می توانید در تمام اوقات احساس بهتری را داشته باشید.
انرژی معنوی موجود در سنگ اپوفیلیت الگوهای فکری شما را جهت دهی می کند و یک راهکار مناسب برای از بین بردن افکار منفی به شمار می رود. برای رسیدن به آرامش و داشتن یک زندگی شاد و آرامش بخش بهتر است از سنگ آپوفیلیت استفاده کنید و همواره آن را به همراه داشته باشید.

سنگ آپوفیلیت داری یک نیروی معنوی قدرتمند است و تأثیر بسیار زیادی در تحریک چاکرای چشم سوم دارد و همچنین هر گونه انسداد موجود در چاکرای تاج را پاک سازی کرده و از بین می برد.
طنین های ایجاد شده توسط سنگ آپوفیلیت موجب از بین رفتن انرژی های منفی موجود در محیط می گردد و آرامش و صلح به ارمغان می آورد.
سنگ آپوفیلیت با از بین بردن انرژی های منفی و راکد موجود در بدن که تأثیر زیادی در مسدود کردن چاکرای تاج دارند، جریان نور معنویت و عشق را در بدن ایجاد می کند و شما را به سمت معنویت و انرژی های مثبت موجود در عوالم بالا هدایت می کند.

از سنگ آپوفیلیت و هرم های تشکیل دهنده آن می توان برای غیب گویی استفاده کرد، با استفاده از این سنگ و ارتباطات معنوی قوی موجود در این سنگ، شما می توانید با عوالم دیگر ارتباط برقرار کنید و به پیشگویی بپردازید و از وقایع آینده مطلع شوید.
از دیگر خواص بی نظیر سنگ آپوفیلیت می توان به تأثیرات مثبت آن در روح و روان افراد اشاره کرد که در نهایت منجر به گسترش توانایی های شهودی افراد می گردد و اتصال پایدار را درون بدن انسان ایجاد می کند.
با قرار دادن هرم های سنگ آپوفیلیت بر روی پیشانی می توانید چاکرای چشم سوم خود را تقویت کرده و نگرش و دید خود را وسعت بدهید. 

About دکتر حشمدار

پرفسور حشمدار دارای دانشنامه دکترای سازه در زمینه طراحی سازه های سه بعدی و دانشنامه دکترای کامپیوتر در زمینه الگوهای ژنتیکی ، مولف ده ها کتاب و مدال طلای بهترین پژوهشگر جهان در زمینه سازه در سال 2011 می باشد. Computers and Structures, Inc. CALL: +13473940002 Dr. Hashamdar

Check Also

طلای آب شده

مسئله بازیافت و استفاده مجدد از طلاهای دست دوم و کارکرده، در تولید طلا، نقره …